+ 48 666 66 76 76Wiśniowa
+ 48 666 66 76 78Sikorskiego
+ 48 666 66 79 78Głogówek
Zaloguj się
  • Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Przejdź do stopki
PhoneFix

PhoneFix

  • Serwis
  • Usterki
    • Wymiana szybki
    • Wymiana baterii
    • Wymiana wyświetlacza
    • Wymiana mikrofonu
    • Wymiana gniazda ładowania
    • Wymiana szybki aparatu
    • Wymiana głośnika
  • Serwis Online
  • Serwis dla firm
  • O nas
  • Poradnik
  • Kontakt
  • 0,00 zł

Regulamin serwisu oraz gwarancji

Regulamin serwisu oraz gwarancji

  1. Gwarancja na wykonaną naprawę wynosi 90 dni w przypadku części nowych zamiennych i 180 dni w przypadku części nowych oryginalnych (obejmuje wyłącznie wymieniany element). W przypadku części ulegających naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, takimi jak: złącza, gniazda ładowania, przyciski, obudowy, gwarancja wynosi 30 dni. Na części używane gwarancja zazwyczaj wynosi 30 dni, chyba że w danej sytuacji gwarant podejmie inną decyzję. Telefony zalane/zawilgocone traktowane są jako niestabilne, serwis podejmując się ich naprawy nie gwarantuje, iż stan urządzenia nie ulegnie pogorszeniu. Na takie urządzenia udzielana jest gwarancja rozruchowa – jednodniowa. Na części dostarczone przez klienta nie udzielana jest żadna gwarancja. 
  2. Należy, bezwzględnie zachować dowód zakupu towaru lub wykonanej usługi (rachunek, faktura VAT) wydany przez gwaranta oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancje udzielona przez serwis PhoneFix.
  3. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umowy kupna-sprzedaży, oraz usług wykonywanych na podstawie umów o dzieło, zawieranych pomiędzy serwisem PhoneFix, a klientami.
  4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
  5. Uprawnienia nabywcy towaru z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie:
    1. Po upływie gwarancji;
    2. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania, ingerencji zakupionego towaru lub wykonanej usługi, wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez klienta lub podmiot inny niż serwis PhoneFix.
  6. Gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z następujących zdarzeń mających miejsce w okresie udzielania gwarancji.
    1. Uszkodzeń spowodowanych zalaniem urządzenia cieczą lub zawilgocenia go;
    2. Uszkodzeń mechanicznych;
    3. Uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji i konserwacji sprzętu elektronicznego;
    4. Uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika lub stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych; 
    5. Uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej lub teletechnicznej, uderzenie pioruna;
    6. Uszkodzeń powstałych z winy działania oprogramowania takiego jak: nielegalne lub nielicencjonowane oprogramowanie, wirusy komputerowe, programy śledzące;
    7. Uszkodzeń powstałych z winy producenta urządzenia takich jak: wadliwe sterowniki, oprogramowanie z wirusem, oprogramowanie powodujące uszkodzenie urządzenia;
    8. Uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy lub modyfikacji urządzenia, podejmowanej przez nieuprawnione osoby lub firmy
    9. W przypadku nie podania kodu blokady, w celu przetestowania urządzenia po naprawie, gwarancja nie zostaje udzielona;
    10. W przypadku stwierdzenia ingerencji cieczy w urządzeniu na usługi nie udzielamy gwarancji.
  7. Zgłoszenie wady towaru przez klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez serwis PhoneFix oświadczenia klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru.
  8. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.
  9. Serwis PhoneFix rozpatruje reklamacje zgodnie z procedurą reklamacyjną – najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich wpłynięcia.
  10. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
    1. Klient jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt serwisu PhoneFix za pośrednictwem firmy spedycyjnej wykorzystywanej na ten cel przez gwaranta, w sposób zgodny z procedurą przewidzianą dla reklamacji;
    2. Osobiste dostarczenie przez klienta przedmiotu związanego z reklamacją do siedziby gwaranta znajdującej się przy al. Wiśniowej 36A pokój 118, 53-137 Wrocław.
  11. Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku – w pamięci telefonu, tableta lub innego urządzenia. Wyłączna odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi klient.
  12. Gwarant nie ma obowiązku dostarczenia klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
  13. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji na podstawie gwarancji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, gwarant stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, gwarant poinformuje o tym klienta, a klient podejmuje decyzję:
    1. Podjęciu naprawy odpłatnej;
    2. Odesłaniu urządzenie do klienta w stanie, jakim został dostarczony do serwisu zwracając klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko;
    3. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 
  14. W przypadku nieodebrania urządzenia dostarczonego do serwisu w ciągu 3 miesięcy od daty powiadomienia o możliwym odbiorze, za każdy następny dzień zwłoki naliczana jest opłata za magazynowanie urządzenia w wysokości 5 zł brutto. 
  15. W przypadku urządzeń z klasą wodoszczelności i pyłoszczelności przy naprawie serwis używa takich samych uszczelek jak producent, o ile te są dostępne do danego modelu. Jednakże serwis nie zapewnia i nie gwarantuje wodo i pyłoszczelności. 
  16. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za karty SIM oraz karty pamięci pozostawione w telefonie na czas naprawy. Serwis nie ponosi również odpowiedzialności za szkła i folie ochronne naklejone na urządzenia pozostawione do naprawy. 

Pierwszy Sidebar

Footer

Dane firmy:

Serwis telefonów – PhoneFix Wiśniowa:
Al. Wiśniowa 36A pokój 118
53-137 Wrocław
+48 666 66 76 76
serwis@phonefix.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek  9-18
sobota 9-13
NIP: 7692168988
REGON: 380731019

Serwis telefonów – PhoneFix Sikorskiego:
ul. Sikorskiego 5F
53-659 Wrocław
+48 666 66 76 78
serwis@phonefix.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 9-18
NIP: 7692168988
REGON: 380731019

Serwis telefonów – PhoneFix Głogówek:
Piotra Skargi 15A
48-250 Głogówek
+48 666 66 79 78
phonefix.gk@gmail.com
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 9-17
sobota 9-12
NIP: 7551937189
REGON: 386104358



Regulamin

Zajrzyj do naszego regulaminu strony oraz polityki prywatności.
Polityka prywatności.
Regulamin sklepu.
Regulamin serwisu oraz gwarancji.

Producenci smartfonów

  • Apple
  • Motorola
  • Huawei
  • Samsung
  • Xiaomi
  • Asus
  • HTC
  • Lenovo
  • Microsoft
  • Nokia
  • Sony
  • Vivo
  • BlackBerry
  • Doogee
  • Made for Google
  • LG
  • One Plus
  • Oppo
  • Realme

Copyright © 2025 · PhoneFix