Najlepsza wysyłkowa naprawa telefonów – Serwis wysyłkowy PhoneFix
Zleć naprawę wysyłkową telefonu door to door
Serwis wysyłkowy naprawy telefonów komórkowych PhonFix to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią swój czas i komfort. Dzięki tej usłudze (door to door) nie musisz opuszczać swojego domu, aby naprawić swój smartfon. Wystarczy, że zlecisz nam naprawę online, a kurier odbierze urządzenie bezpośrednio z Twojego adresu. Nasi specjaliści z doświadczeniem zajmą się Twoim telefonem, wykorzystując najnowsze technologie i najlepsze części do naprawy. Po dokonaniu naprawy, telefon zostanie bezpiecznie zapakowany i wysłany z powrotem do Ciebie, zwykle w ciągu kilku dni roboczych. Wysyłkowy Serwis telefonów PhoneFix to gwarancja profesjonalizmu, szybkości i wygody, bez potrzeby wychodzenia z domu. Skorzystaj z naszej oferty, nadaj przesyłkę już teraz i przekonaj się, jak łatwo i szybko możesz przywrócić swojemu smartfonowi pełną funkcjonalność.
W PhoneFix nie wyznaczmy sobie granic. Nie zajmujemy się naprawą jednej marki telefonów i nie ograniczamy się do działań tylko w jednym mieście! Jesteśmy dostępni dla każdego, kogo potrzebuje naprawy telefonu w dobrej cenie, dlatego zapewniamy wszystkim naszym klientom darmowego kuriera*, który odbierze Twój telefon pod wskazanym adresem.
* darmowy kurier w jedną stronę obowiązuje przy odpłatnych naprawach, w przypadku braku naprawy darmowa jest wycena a kurier płatny w obie strony
01. Wybierz model, a następnie rodzaj usterki telefonu.
Zamów usługę na naszej stronie. Ceny naszych napraw znajdziesz w naszej ofercie. Ponosisz tylko koszt naprawy i transport w jedną stronę. Naprawa wysyłkowa w naszym serwisie jest bardzo prosta.
02. Przejdź do koszyka, uzupełnij dane i wybierz metodę płatności.
Uzupełnij wymagane dane. Pamiętaj, aby upewnić się, że dobrze wpisałeś numer IMEI urządzenia!
03. Przygotuj paczkę z telefonem na wizytę darmowego kuriera.
Odpowiednio zabezpiecz urządzenie, upewnij się, że w paczce nic nie lata, telefon nie obije się i przetrwa niekorzystne warunki atmosferyczne. Jeśli jest taka możliwość, zabezpiecz telefon komórkowy folią bąbelkową.
04. Telefon trafia do nas!
Telefon trafia na nasz warsztat, gdzie zajmujemy się nim z największą troską. Zostajesz powiadomiony o przebiegu naprawy oraz dostajesz informację o wysyłce zwrotnej
05. Voila! Naprawiony telefon odsyłamy na wskazany adres!
Voila! Naprawiony telefon odeślemy na wskazany adres! Odpal ulubiony serial lub film i czekaj na przesyłkę!
Masz pytania?
W PhoneFix nie wyznaczmy sobie granic. Nie zajmujemy się naprawą jednej marki telefonów i nie ograniczamy się do działań tylko w jednym mieście! Jeżeli masz jakieś pytania, to pisz i dzwoń do nas śmiało! Wybierz opcję, która pasuje Ci najbardziej!
Wypełnij formularz lub zadzwoń! +48 666 667 676
Zamawiasz usługę przez stronę
Dzięki naszemu nowemu serwisowi online, możesz to zrobić w niecałe 5 minut!
Tutaj dzieje się magia!
Telefon trafia na nasz stół operacyjny, gdzie z najwyższą troską uleczamy jego bolączki.
Darmowy kurier odbiera Twój telefon
W trakcie zamówienia usługi możesz wybrać dogodną datę, w której zjawi się u Ciebie kurier
Gotowe urządzenie odsyłamy do Ciebie
I wszystko to bez wychodzenia z domu!
Masz pytania jak wyglądają naprawy wysyłkowe?
Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób!
Jak wygląda serwis wysyłkowy? Jak muszę przygotować telefon?
Jeżeli jesteś z innego miasta, np. Warszawa, Poznań, Kraków, Nysa – o nic się nie martw, tylko skorzystaj z naszego super serwisu wysyłkowego!
- Zamów usługę na naszej stronie. Ceny naszych napraw znajdziesz w cenniku.
- Uzupełnij wymagane dane. Pamiętaj, aby upewnić się, że dobrze wpisałeś numer IMEI urządzenia!
- Teraz tylko przygotuj telefon do wysyłki. Jest to niezwykle ważny etap i liczymy na Ciebie! Odpowiednio zabezpiecz urządzenie, upewnij się, że w paczce nic nie lata, telefon nie obije się i przetrwa niekorzystne warunki atmosferyczne. Pamiętaj, aby przed wysyłką wykonać wyraźne zdjęcia urządzenia z każdej strony.Możesz też nagrać film, przedstawiający jego stan i funkcjonowanie. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia zaistniałe podczas przesyłki.
- Na maila otrzymasz list przewozowy, który należy wydrukować i przykleić do paczki.
- Kurier za darmo odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy ją pod nasze drzwi.
- Odbieramy przesyłkę, otwieramy i dokumentujemy stan urządzenia w jakim do nas trafiło.
- Telefon trafia na nasz warsztat, gdzie zajmujemy się nim z największą troską*.
- Zostajesz powiadomiony o przebiegu naprawy oraz dostajesz informację o wysyłce zwrotnej
- Naprawiony i zabezpieczony telefon odbiera od nas kurier.
- Odpal ulubiony serial lub film i czekaj na przesyłkę!
* Do niektórych napraw niezbędne jest podanie kodu zabezpieczającego urządzenie. Spokojnie, w PhoneFix poważnie podchodzimy do kwestii ochrony danych oraz gdy sytuacja tego wymaga, zabezpieczamy urządzenie przed ich utratą.
Jak mogę zlecić naprawę w serwisie wysyłkowym phoneFix?
Wystarczy wybrać rodzaj usterki na naszej stronie internetowej, dodać do koszyka i wypełnić formularz.
Ile czasu zajmuje naprawa telefonu w serwisie phoneFix?
Czas naprawy wynosi zazwyczaj od 1 do 48 godzin, ale może się różnić w zależności od usterki i dostępności części.
Czy serwis wysyłkowy phoneFix oferuje gwarancję na naprawy?
Tak, oferujemy gwarancję od 3 do 6 miesięcy, w zależności od wykonanej usługi.
Jakie usterki można naprawić w serwisie phoneFix?
Naprawiamy szeroki zakres usterek, w tym uszkodzone ekrany, problemy z baterią, uszkodzone przyciski i problemy z oprogramowaniem.